Obchodní podmínky
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
-
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi
Prodávajícím:
Origo wood-food s.r.o.
Sídlo: Zenklova 24/54, 180 00 Praha 8 – Libeň
IČO: 292 17 962
DIČ: CZ29217962
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 413588
Jednatel: Michal Morava
E-mail: zdar@om-indicka.cz
(dále jen „Prodávající“)
a fyzickou osobou – spotřebitelem, která prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího uskuteční objednávku dárkového poukazu (dále jen „Kupující“).
-
Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané prostřednictvím webového rozhraní www.om-indicka.cz.
II. PŘEDMĚT SMLOUVY
-
Předmětem smlouvy je prodej dárkového poukazu (dále jen „Poukaz“) opravňujícího držitele k využití služeb nebo konzumace v provozovnách Prodávajícího, v rozsahu a hodnotě uvedené na poukazu.
-
Poukaz je zasílán výhradně v elektronické podobě (PDF) na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce.
-
Platnost Poukazu je 6 měsíců od data vystavení (uvedeného na poukazu). Po uplynutí platnosti Poukaz nelze uplatnit ani refundovat.
III. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY
-
Objednávku Poukazu může Kupující provést prostřednictvím webové stránky www.om-indicka.cz.
-
Kupující je povinen uvést pravdivé a úplné údaje nutné pro vyřízení objednávky (zejména e-mail a fakturační údaje).
-
Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy Prodávající potvrdí přijetí objednávky na e-mail Kupujícího.
-
Odesláním objednávky Kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.
IV. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
-
Ceny Poukazů jsou uvedeny včetně DPH (pokud je Prodávající plátcem DPH).
-
Platba je možná pouze převodem na účet Prodávajícího dle údajů uvedených v potvrzení objednávky.
-
Prodávající vystaví a zašle Kupujícímu daňový doklad (fakturu) po přijetí platby.
-
Poukaz je Kupujícímu zaslán až po připsání platby na účet Prodávajícího.
V. DODÁNÍ POUKAZU
-
Poukaz je doručen na e-mail Kupujícího ve formátu PDF.
-
Kupující odpovídá za správnost uvedené e-mailové adresy.
-
V případě, že Kupující e-mail s Poukazem neobdrží do 5 pracovních dnů po zaplacení, je povinen kontaktovat Prodávajícího.
-
Prodávající nenese odpovědnost za doručení e-mailu do spamu nebo za jiné technické potíže na straně Kupujícího.
VI. UPLATNĚNÍ POUKAZU
-
Poukaz lze uplatnit v provozovně Om Indická restaurace, případně na jiné místo nebo služby uvedené na poukazu.
-
Při uplatnění je nutné předložit platný Poukaz (v tištěné nebo elektronické podobě).
-
Hodnota poukazu musí být vyčerpána najednou; nevyužitý zůstatek se neproplácí ani nepřevádí.
-
Poukaz nelze směnit za hotovost.
VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů (§ 1829 a § 1837) od uzavření smlouvy, pokud Poukaz ještě nebyl doručen nebo aktivován.
-
Pokud byl Poukaz již odeslán, nelze od smlouvy odstoupit, protože se jedná o digitální obsah dodaný s výslovným souhlasem Kupujícího (§ 1837 písm. a) Občanského zákoníku).
-
Odstoupení lze zaslat na e-mail Prodávajícího: zdar@om-indicka.cz.
VIII. REKLAMACE
-
Pokud Poukaz nefunguje (např. chybí údaje, neotevírá se soubor apod.), má Kupující právo na bezplatnou opravu nebo nové zaslání Poukazu.
-
Reklamace se uplatňuje e-mailem na adresu info@om-indicka.cz s popisem vady.
-
Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů.
IX. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s Nařízením EU 2016/679 (GDPR) a Zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
Podrobné informace jsou uvedeny v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“ dostupném na webu www.om-indicka.cz.
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Tyto VOP jsou zveřejněny na webu Prodávajícího a Kupující má možnost se s nimi seznámit před odesláním objednávky.
-
Veškeré smluvní vztahy se řídí právem České republiky.
-
Veškeré spory mezi Kupujícím a Prodávajícím je možné řešit mimosoudně prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
-
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 16. 10. 2025.
